جذب کاربران با استفاده از محتوا

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده ساخت و تولید محتوای با کیفیت یکی از مهمترین اصول در مدیریت یک سایت است. که باعث جذب کاربران زیادی به علت محتوای باکیفیت می شود. باید بدانید که کاربران اینترنتی تنها به دنبال مطالب با کیفیت و نیازهای خود هستند و هیچ گاه مطالبی که نتواند رضایت آنها را جلب نماید از آن استفاده نمی کنند.

مشتریان نقطه قوت سایت شما هستند

باید بدانید محتوایی که تولید می کنید باید مورد قبول کاربرانتان باشد و رضایت آنها را جلب نماید. برای این امر باید به دو اصل اساسی در این مورد توجه داشته باشید. یکی آن که همیشه حق با مشتری (یعنی کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند) است و دیگر آن که اگر حق با مشتری نیست، باید باز به اصل اول تأکید کرد.

روش های تولید محتوا برای جذب کاربران

قبل از آن که به روش های بالا بردن کیفیت محتوا اشاره کنیم بایستی در ابتدا به روش های تولید محتوا اشاراتی داشته باشیم.

  • روش تولید محتوا با استفاده از روش ترجمه مقالات: در این روش محتوا براساس موضوع و کیفیت آن انتخاب می گردد و پس از آن متن به زبان فارسی ترجمه شده و پس از آن ویراستاری شده و مطابق با الگوریتم های گوگل بهینه سازی می گردد.
  • روش تولید محتوا با استفاده از بازنویسی: در این روش مطلب توسط نویسنده به صورت کامل مطالعه شده و براساس متن مطالعه شده مفهوم و مضمون متن توسط نویسنده به رشته تحریر در می آید.

مضرات محتوای کپی برداری شده

یکی از مهمترین مشکلات وب فارسی این است که به دلیل نبود قانون کپی رایت، عده ای از افراد اقدام به انتشار محتواهای دیگر وب سایت ها می کنند. این عمل در گذشته سبب شده بود که وب سایت هایی با استفاده از این روش به رتبه های بالاتری دست یابند. اما با آپدیت های جدید گوگل به ویژه الگوریتم پاندا دیگر وب سایت هایی که از این روش استفاده می کنند دیگر قادر به کسب رتبه بالاتر نیستند. استفاده از محتوای کپی شده تا حدود زیادی توسط ربات های گوگل شناسایی شده و آنها دیگر ترافیکی به سمت سایت شما نخواهد فرستاد و همین باعث بروز مشکلات جدی برای سایت شما خواهد شد.

حق الناس را رعایت کنید

جدای از آن که محتوای تکراری می تواند مضرات زیادی را برای شما داشته باشد و میزان ترافیک شما را به شدت پایین آورد، استفاده دسترنج دیگر افراد کار صحیحی نیست و برای تولید یک محتوا گاهی اوقات یک تیم تحریریه مشغول به فعالیت است و همین مسئله می تواند تلاش این افراد را بر باد دهد.

امکان پیگیری برای مدیریت سایت وجود دارد

علاوه بر آن اگر کسی تا حدودی با اینترنت آشنایی داشته باشد می تواند به راحتی مکان و محل سرقت اطلاعات را در اینترنت به دست آورد و با استفاده از آن می تواند عواقب قانونی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

فهرست